Миропільська громада
Сумська область, Сумський район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

До відома споживачів газу щодо стягнення переплат за спожитий газ

Дата: 26.09.2022 08:46
Кількість переглядів: 534

       До відома споживачів газу щодо стягнення переплат за спожитий газ

 

До системи безоплатної правової допомоги нерідко звертаються клієнти з питанням щодо порядку повернення переплат за спожитий газ, а саме  з рахунків «Сумигаз Збут».

 

З цього питання неодноразово надавалась відповідна інформація як надавачем послуг, так в засобах масової інформації, на сайтах відповідних облгазів та державних органів влади і органів саморвядування.

 

На наше звернення ТОВ «Сумигаз Збут» надало наступну інформацію.

 

З 1 травня поточного року побутових клієнтів ТОВ «Сумигаз Збут» було автоматично переведено до постачальника «останньої надії», функції якого виконує ГПК «Нафтогаз України».

 

Про зміну постачальника було повідомлено кожному споживачу газу.

 

ТОВ «Сумигаз Збут», що працює під брендом «ТВІЙ ГАЗЗБУТ», наразі повертає суми переплат  або помилково сплачені кошти на свої рахунки з травня 2022 року.

 

Процес виплат триває, вони здійснюються щоденно в порядку черги.

 

Якщо споживач має переплату або сплатив за газ помилково, він може надіслати заяву на повернення коштів. Детальніше про повернення коштів читайте на сайті ТОВ «Сумигаз Збут» за посиланням : https://smgaszbut.com.ua/ .

 

Автоматично перевести переплату з особового рахунку в ТОВ «Сумигаз Збут» на особовий рахунок клієнта у ТОВ “ГПК «Нафтогаз України»” неможливо, адже це різні юридичні особи.

Наразі відсутній погоджений сторонами механізм переведення коштів з особових рахунків споживачів однієї компанії на особові рахунки споживачів іншої компанії.

Довідково інформацію можливо оримати за телефоном:

 0542 70 30 04;

067 00 03 104   ТОВ «Сумигаз Збут»,

 на сайті https://sm.104.ua/ .

 

Повернути переплату можна на свій банківський рахунок. Для цього слід написати заяву вашому попередньому постачальнику газу, прикріпивши копії кількох документів.

А от надіслати заяву можна поштою на:

* офіційну адресу вашого старого постачальника;

* надіслати електронним листом на офіційну електронну адресу, в такому випадку слід надсилати підписану фото копію заяви.

 

 До заяви необхідно додати такі документи:

*копію паспорта власника особового рахунку (1,2 сторінки та реєстрація);

*копію ідентифікаційного коду власника особового рахунку;

*довідку з реквізитами карткового рахунку з банку (або виписка з Приват24);

*копію квитанції про оплату за природний газ за період, коли виникла переплата.

Усі копії документів мають бути завірені споживачем, а саме містити напис «згідно з оригіналом», дату та підпис.

Шаблон заяви додається нижче.

Також наголошуємо на тому, що покази лічильника потрібно передавати протягом п'яти календарних днів (до 05 числа включно) місяця, наступного за звітним (Кодекс газорозподільних систем).

Передати показники можливо:

* в особистому кабінеті на сайті постачальника газу, попередньо зареєструвавшись на 104.ua;

* в мобільному додатку 104 Mobile Light для iOS та 104 Mobile для Android;

*Viber-бот 7104ua;

*Telegram-bot 7104ua;

*IVR в контакт-центрі;

 

 

 

 

 

Надана інформація є актуальною та перевірена.

Отримати консультації та роз’яснення з правових питань можна зателефонувавши за безкоштовним номером системи БПД 0 800 213 103 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні), або звернувшись:

- до сектору «Краснопільське  бюро правової допомоги» з 8.00 год. до 17.00 год. з понеділка по п’ятницю, або за телефоном: (05459) 7-11-24.

Краснопільське бюро правової допомоги

 

 

                                                                                          Додаток 1

 

Директору ТОВ "Сумигаз Збут" Голубу О.О.

Адреса:  вулиця Шишкарівська, 12/3, Суми, Сумська область, 40000

Телефон: 0542 767 304

Телефон: +38 (0542) 65 99 44

Email: [email protected]

 

Від ___________________________________________

(прізвище, ім’я по-батькові споживача)

______________________________________________

______________________________________________

(адреса споживача)

Особовий рахунок споживача ________________

EIC-код споживача 56XM________________________

Телефон ______________________________________

Ел. пошта _____________________________________

 

ВИМОГА

             Пунктом 24 розділу III Правил постачання природного газу, затверджених постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2496, визначено, що у разі переплати сума переплати зараховується в рахунок оплати на наступний розрахунковий період або повертається на поточний рахунок споживача на його письмову вимогу протягом п’яти робочих днів після отримання такої вимоги.

                            

             Прошу повернути помилково сплачені кошти в сумі ____________грн. по особовому рахунку(о/р) №______________, на мій картковий рахунок IBAN _____________________________________________________________ (№ картки___________________________) в банку ______________________, МФО_____________, ЄДРПОУ ____________.

           При задоволенні даної вимоги не потребую письмової відповіді.

Додатки:

1. копія документу, що посвідчує особу (паспорт громадянина України);

2. копія ідентифікаційного номера платника податків (ІПН);

3. копія квитанції про оплату;

 4. Довідка з реквізитами карткового рахунку (банківські реквізити та номер карткового рахунку, на який буде здійснено повернення коштів).

 

Дата ______________                                                     ___________                Підпис

 

 

 

Важливо: всі копії документів мають бути завірені споживачем, а саме містити напис “згідно з оригіналом”, дату та підпис.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора