Що отримує споживач, підписавши угоду з газорозподільною компанією?
Статистика вказує - причиною половини викликів на номер 104 є витоки газу на внутрішніх мережах. З 2015 року у тарифах на розподіл газу не передбачені кошти на обслуговування внутрішніх мереж споживача.
Відповідно до чинного законодавства, технічне обслуговування – це контроль за технічним станом, перевірка на загазованість, виявлення місць витоку газу, очищення, змащення та інші операції з утримання працездатності і справності газових мереж. Технічне обслуговування та поточний ремонт внутрішніх газових мереж у квартирах багатоквартирних будинків здійснюється на умовах договору, укладеного між співвласниками/особою, уповноваженою на це співвласниками, і суб’єктом, що має право на виконання таких робіт (абзац третій пункту 2 глави 1 розділу III Кодексу ГРМ).
Кожна родина може самостійно подбати про свою безпеку та своїх близьких. Регулярне технічне обслуговування один раз на рік дозволяє утримувати внутрішні газові мережі у справному стані.
Що отримує споживач, підписавши угоду з газорозподільною компанією?
• обстеження газової мережі на предмет можливих витоків газу від вводу до будинку (квартири) до газового приладу;
• приладовий контроль на щільність з’єднань газопроводів;
• огляд наявності та перевірку герметичності футлярів у місцях прокладання через зовнішні і внутрішні конструкції будинку;
• перевірку працездатності і змащування запірних пристроїв, встановлених на газопроводах,
• усунення витоків на муфтових з’єднаннях.
Газорозподільні компанії закликають клієнтів бути свідомими у споживанні газу та проводити раз на рік технічне обслуговування для уникнення надзвичайних ситуацій.
Про подробиці дізнавайтеся у найближчому 104.ua Клієнтському просторі, або за телефоном – 067 077 01 58.
Акціонерне товариство
«Оператор газорозподільної
системи «Сумигаз»