Миропільська громада
Сумська область, Сумський район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Про зміни в нормативно-правових актах.

Дата: 26.10.2021 16:46
Кількість переглядів: 876

Відповідно  Наказу Міністерства соціальної політики України  від 16 червня 2021 року N335 були внесені зміни до Державного стандарту догляду вдома.

   Державний стандарт визначає зміст, обсяг, умови та порядок надання соціальної послуги догляду вдома, показники її якості для суб’єктів незалежно від форм власності, які надають цю послугу.                                                                                                                

   Державний стандарт застосовується для організації надання соціальної послуги догляду вдома особам похилого віку, у тому числі з когнітивними розладами; особам з інвалідністю, у тому числі з психічними та поведінковими розладами, особам з тяжкими формами захворювання (у тому числі до встановлення інвалідності), які не здатні (частково нездатні) до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги (далі - особи похилого віку та особи з інвалідністю); моніторингу та оцінки якості надання соціальної послуги догляду вдома.

  Соціальна послуга догляду вдома в обсягах, визначених цим Державним стандартом, надається безоплатно, за плату або із встановленням диференційованої плати.                   

Підставою для надання соціальної послуги є рішення виконавчого комітету Миропільської сільської ради про надання соціальної послуги, прийняте в порядку визначеному законодавством

   Підставою для відмови у наданні соціальної послуги є:                                           

 -відсутність потреби у соціальній послузі за результатами оцінювання потреб особи;       

 -ненадання надавачем соціальної послуги догляду вдома.                                         

   Потенційному отримувачу може бути відмовлено у наданні соціальної послуги в разі наявності у нього відповідно до медичного висновку про стан здоров'я особи, яка потребує надання соціальних послуг медичних протипоказань, перелік яких затверджується МОЗ.

   Підставою для припинення надання соціальної послуги є:                                         

-відсутність потреби у соціальній послузі за результатами оцінювання потреб особи;       

-невиконання без поважних причин отримувачем соціальної послуги вимог, визначених договором про надання соціальної послуги;                                                                           

-відмова від отримання соціальної послуги отримувача соціальної послуги та/або його законного представника;                                                                                                           

-закінчення строку дії договору про надання соціальної послуги;                                       

 -зміна місця проживання / перебування отримувача соціальної послуги, що унеможливлює надання соціальної послуги;                                                               

 -виявлення/встановлення недостовірності поданих отримувачем соціальної послуги інформації/документів при зверненні за їх наданням, що унеможливлює подальше надання соціальної послуги;                                                                                               

-дострокове розірвання договору про надання соціальної послуги за ініціативи отримувача соціальної послуги;                                                                                         

-ліквідація (припинення діяльності) надавача соціальної послуги, або припинення надання ним соціальної послуги;                                                                                     

-направлення отримувача соціальної послуги до стаціонарної інтернатної установи або закладу, інших установ або закладів для постійного перебування;                             

-перебування потенційного отримувача соціальної послуги на спеціальному обліку як особи, яка примусово отримує амбулаторну психіатричну допомогу в психіатричному закладі у зв'язку зі схильністю до суспільно небезпечних діянь унаслідок психічного захворювання;                                                                                                                           

-наявність медичних протипоказань для надання соціальної послуги (у тому числі усі хвороби в гострому періоді, що потребують стаціонарного лікування, зокрема у спеціалізованих закладах (відділеннях) охорони здоров'я, гострі інфекційні захворювання, наявність тяжкого психічного розладу, та внаслідок якого особа виявляє реальні наміри вчинити дії, що являють собою безпосередню небезпеку для оточуючих); 

-смерть отримувача соціальної послуги.

    Соціальна послуга догляду вдома може надаватись:                                                     

постійно (для осіб похилого віку та осіб з інвалідністю з фізичними та/або сенсорними порушеннями III групи рухової активності - 1 - 2 рази на тиждень (за необхідності), IV групи рухової активності (5 ступінь індивідуальної потреби) - 2 рази на тиждень, IV групи рухової активності (6, 7 ступені індивідуальної потреби) - 3 рази на тиждень; V групи рухової активності - 5 разів на тиждень, для осіб з інвалідністю I групи підгрупи А - 6 - 7 разів на тиждень (за потреби)), 

 періодично (2 рази на місяць для осіб з когнітивними розладами, для осіб з інвалідністю з психічними та поведінковими розладами - 2 - 4 рази на місяць);                     

 тимчасово (визначений у договорі період).

    Зміст соціальної послуги догляду вдома

 Основні заходи, що становлять зміст соціальної послуги догляду вдома осіб похилого віку та осіб з інвалідністю, передбачають:

 для отримувачів соціальної послуги III групи рухової активності:

-допомогу у веденні домашнього господарства;

-надання інформації з питань соціального захисту населення;

-допомогу в отриманні безоплатної правової допомоги (у вигляді скерування, переадресації, супроводу до фахівця з такої допомоги);

-допомогу в оформленні документів, внесення платежів;

 для отримувачів соціальної послуги IV, V групи рухової активності:

-допомогу у веденні домашнього господарства;

-допомогу у самообслуговуванні (дотримання особистої гігієни, рухового режиму, прийом ліків, годування тощо);

-допомогу при пересуванні по квартирі;

-допомогу в організації взаємодії з іншими фахівцями та службами;

-навчання навичкам самообслуговування;

-допомогу у забезпеченні технічними засобами реабілітації, навчання навичкам користування ними;

-психологічну підтримку;

-надання інформації з питань соціального захисту населення;

-допомогу в отриманні безоплатної правової допомоги (у вигляді скерування, переадресації, супроводу до фахівця з такої допомоги);

-допомогу в оформленні документів, внесення платежів (для дітей з інвалідністю за потреби);

      За рахунок бюджетних коштів незалежно від доходу отримувача соціальних послуг:

-особам з інвалідністю I групи

-іншим категоріям осіб - соціальні послуги з інформування, консультування, а також соціальні послуги, що надаються екстрено (кризово);

-отримувачам соціальних послуг, крім зазначених вище, середньомісячний сукупний дохід яких становить менше двох прожиткових мінімумів для  відповідної категорії осіб, - всі соціальні послуги.

 З установленням диференційованої плати в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, надаються соціальні послуги отримувачам соціальних послуг, середньомісячний сукупний дохід яких перевищує два прожиткові мінімуми, але не перевищує чотири прожиткові мінімуми для відповідної категорії осіб.                             

За рахунок отримувача соціальних послуг або третіх осіб надаються соціальні послуги: 

-отримувачам соціальних послуг, середньомісячний сукупний дохід яких перевищує чотири прожиткові мінімуми для відповідної категорії осіб;                                                 

-понад обсяги, визначені державним стандартом соціальних послуг.               

Середньомісячний сукупний дохід отримувача соціальних послуг для визначення права на отримання соціальних послуг за рахунок бюджетних коштів або з установленням диференційованої плати визначається за попередні шість місяців, що передують місяцю звернення за наданням соціальних послуг, та обчислюється шляхом ділення середньомісячного сукупного доходу його сім’ї на кількість членів сім’ї, які включаються до її складу. Методика обчислення середньомісячного сукупного доходу сім’ї затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері соціального захисту населення.

 

За інформацією КУ «ЦНСП Миропільської сільської ради»


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь